Thursday 29 August 2013

nisneyland bak kata aariz

Assalamualaikum..
kalau lah boleh nampak habuk yang ada, mau tebal 2-3 inci kot dekat dalam blog ni
bukan malas tapi masa terlalu occupied dengan macam-macam activity

raya pon dah lepas
tahun ni kami satu family beraya dekat kelantan (belah hubby)
tapi raya ketiga balik rumah parents aku sendiri dekat seremban
gila tak balik raya? mau jadi kassim selamat!!

 ni gambar maryam tengah sengih sengih dekat rumah mak su za aku dekat machang

photo.JPG
mood sengeh sampai telinga senyum!

selain pada raya, bulan july lepas aku satu family pergi bercuti dekat U.S
bawak budak budak pergi disneyland, universal studios

photo.JPG
inilah hero aku! bukan main pakai spek kaler oren. bajet boleh jadi bruno mars lah tu!

aariz bukan main excited!

photo.JPG
depan pintu masuk disneyland. buat buat teruja la tuu!


dapat jumpa mickey mouse pujaan hati! 

photo.JPG
mickey mouse dari jauh sebab tengah beratur!


maryam macam biasa maintain rilek
macam takda apa apa yang jadi

selain dari anak anak bergumbira
mak bapak anak pon excited sampai disneyland
ni contohnya!

photo.JPG
aku yang last sekali. nasib tak berapa nak nampak muka. kalau tak malu ai!yang paling depan tu paling hover!

huduh sungguh rupa orang tua gumbira!
lepas penat main rides
sementara tunggu papa naik ride star wars, umi and the kids tengok concert
photo.JPG
melompat-lompat aariz dengar muzik!

cik abe kenit tu bukan main suka
malam tengok fireworks pulak
sambil tu ambil gambar castle pujaan hati

photo.JPG
trade mark disneyland!
nilah gambar yang tak berapa nak nampak

photo.JPG
gambar adalah gelap. sila buka mata luas luas
photo.JPG
sedara sorang tu dah penat sangat. tu yang nak berdukung!
ada lagi gambar, tapi next entry lah
ok guys, aku nak buat kerja kejap. 
till then, assalamualaikum and have a nice day ahead:)

No comments: