Thursday 27 January 2011

facial di assata skin care

da saaangat lama aku tak buat facial..
last buat ade lar last year bulan 5..
to be frank aku takde masa..
sibuk dengan hal duniawi..eceecececeh..

tgk kulit muka..rase mcm da berkerak..
penuh dengan black heads white heads..
tapi di cover dengan foundation..
tu yang layannn smpai nk masuk setahun tuuu..

dulu2 aku buat facial kat rumah parents aku in seremban..
i have this one feveret shop tau in sremban dua..
murah dan muka bersih lepas wat facial..
akak yg buat tu sgt teliti..
abes sume black heads die picit..

tapi kedai tu dah tutup..
dan aku balik umah parents pon bukan every week..
so another option is to look around area umah aku..
kalau nama lah DAMANSARA..
semua benda terus jadi mahal..
kalau kat seremban ley dpt rm 30 sekali facial..
kat area umah aku opcozz double u..

aku ade la pegi satu tempat akak melayu ni..
price is nothing if u get a good treatment..
dah lah rm60..
pastu buat acuh tak acuh je..
aku rase die more pada urut muka than facial..
eiii..sgt tak puas hati..
pastu kejap2 angkat telefon la..
berborak lelama..pastu kite ni camana?
ingat masa kite ni tak de value ke..
cukup la first and last..

pastu aku pegi la another 2-3 tpt facial yang lain..
to be frank..
ASSATA is one of the best..
aku tak nafikan its not cheap..tapi their service is higly recommended..
puas hati..diorang memang tak rush langsung bile wat facial..
step by step..korek black head n white heads satu2..
waaa..memang best..tup tup amek masa smpai 3 jam setengah..
kalo hasil die muka bersih ..licin  dan berseri rm 100 pon takpe kan?

so sesapa agak2 nak buat facial and still tercari2..
boley lah datang ke assata skin care bandar sri damansara..
diorang ade jugak outlet2 lain..
buka dari 10-8pm weekdays
dan 10-7pm weekends & public holiday
or called 012-3946217 and talk to kiki ding as their beauty consultant/manager

till then..have a gorgeous week uolss:)

No comments: