Monday 9 January 2012

pernah tengok orang besar naik gelongsor budak kecik?

yes..aku nak bagitau ni bukan fiction
bukan aku tengok orang lain naik
tapi yang naik laki aku (dengan aku skali(tutup muka))

masa 31 dec haritu kan esok nya public holiday
aku kesian tengok aariz asyik duduk rumah je
kejap kejap dia jadi ultramen, lepas tu dia lagi, pastu diaaaa jugak jadi ultramen
kesian kan tengok anak macam bosan gila duk pusing pusing dalam rumah

aku pon ajak laki pergi main kat playground
hajatnya nak pergi dekat tasik shah alam tu
lepas tu laki cakap nnti baju kotor, kang nak jalan lagi
so aku pon cari yang playground indoor
nasib rumah dengan subang EMPIRE tak jauh
iyee..subang empire yang meletup tu

dekat dalam tu ada indoor playground untuk budak
memang best tau
tapi kena bayar la
pada aku tak berapa murah sangat tapi disebab kan nak tengok senyum kat muka anak..mak rela kau!


sila fokus pada belah kanan atas..seperti kanak kanak giant kan?

mcamana naik berdua turun bertiga??
mula mula aku bawak aariz naik
lepas berpeluh, terus pass baton kat laki
masa nak naik slide, aariz dengan papa dia
time turun bertiga
dah la awek comel, siap pegang tangan lagi, sentap ai tau
sampai hati you pegang tangan pompuan lain
depan mata pulak tu


amboi aariz..kan main tengok awek kan..

Add caption


boleh nampak senyum kan main lebar

tho i cant see you clearly, but i know your smiling..tu yang priceless!!



 
 masa 31 dec, tempat ni tutup awal. pukul 8 dah shut down
dapat lah aariz main dalam 1 jam sebelum aku terkejar kejar nak mencari tempat solat

overall,untuk budak budak memang fun
aku pon suka sebab dah lama sangat tak naik slide ni
nanti ada masa kita pergi lagi kay aariz

pada yang nak pergi ni address dan contact number:

Empire Shopping Gallery

Kizsports and Gym
S09 &S10, 2nd Floor
Jalan SS16/1
47500 Subang Jaya, Selangor
Tel (603) 5633 6313
Fax: (603) 5633 6319

 Fee: 2 year and below RM 12 + FREE for 2 adults
         Above 2 year, mak tak ingat la. nanti you alls try call tempat tu kay

take care all and have a great day

p/s: aariz ni kalau orang tegur mesti sebab rambut die curly. dari jauh dah nampak serabut dan serabai..
sebijik macam apak kau aariz..hahahaha

No comments: