Monday 4 June 2012

Entry tak ada tajuk?

Salam Dear Friends,

Finally, apelah yang finallynya kan? Tinggal lagi a few months je nak masuk ramadhan. Dan finally jugak aku baru nak ganti puasa. Sebelum ni rasa tak confident je nak ganti. Dengan muntah-muntah,loya-loya haih, banyak sangat alasan kan. Rasanya masuk 6 months ni, InsyaAllah. I am better than before. Since my parents ada dekat rumah. semangat sikit nak bangun sahur kalau compare duduk berdua je dengan Aariz. Kalau ada Cik Abe aku tu, dia dah sound awal-awal, ganti puasa time dia tak ada pergi kerja. Huwaaaawawa.. Sampai hati tauuuuu.

Haraplah boleh ganti banyak this week. Total hutang 6 days tu. Haaa tulah, time bulan syawal takmo ganti sibuk nak melantak je..Dush dush sekali..hahahahaha. So far okay, tapi si kenit dalam tummy ni sibuk duk tumbuk-tumbuk. Aku pulak tengah pening kepala yang amat sangat ni. Baru hari  pertama, aku harap aku kuat lah nak tempuh hari hari yang akan datang ni.

Aariz alhamdulillah, getting better. Rasa macam puas hati pulak jaga anak sendiri, tak payah hantar nursery atau duduk ramai-ramai. Sebab asyik demam, batuk-batuk dan selsema tak sudah-sudah kalau duduk ramai-ramai. Masa weekend haritu,  tiba-tiba rasa malasnya nak kerja dah. Jaga anak sendiri, hantar dan ambil pergi sekolah, dapat tengok dia membesar depan kita lagi seronok dari suruh orang jaga. Makan tak taulah macam mana dengan orang lain. Kalau kita masak sendiri, puas hati sebab tahu apa ingredients dia dan khasiat dia dapat..Tapi itulah, a mother got to do what a mother got to do kan. Dah terbiasa ada gaji sendiri dan banyak komitmen buat aku kena lupakan hasrat malas nak kerja tu. 

Btw, last week aku saja je beli present dekat Aariz. Kesian tengok dia sebab dia jarang dapat toys or present ni. Paling kuat pergi pasar malam dapat la mainan ultraman. Lepas tu patah. Kali ni umi pergi beli something that will make him excited a bit.

I asked him to open himself the present

sampai berdiri nak kena buka pressie

yeay dah siap! Nak pasang benda ni pon berpeluh peluh.hahahaha


muka happy baru bangun tidur!



Tiba-tiba rasa rindu pulak tengok gambar anak. Nak balik je rasa:(

No comments: